وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد.
هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.
۱- در جهت خدمت رسانی بهتر و اطلاع از نظر کاربران امکان نظر سنجی از کاربران وجود دارد که می توان بازخورد مناسب را دریافت نمود و متناسب با آن تغییراتی در جهت بهینه شدن فرایند انجام داد.
۲-روزانه پیش بینی مناطق شانزده گانه استان و هر ۱۴ ساعت پیش بینی دریایی در وبسایت اداره کل هواشناسی استان هرمزگان و کانال رسمی سروش اداره کل بروز رسانی می گردد.
۳- کاربران کشاورزی عضو تهک (توسعه هواشناسی کاربردی ) از تحلیل های جوی و توصیه های کشاورزی مطابق با هر پدیده جوی از طریق پیامک مطلع خواهند شد.
۴- اطلاعیه ها و اخطاریه های جوی پس از صدور بصورت برخط در پورتال اداره کل و کانال رسمی سروش در اختیار همه مردم و بصورت پیامک در اختیار مسئولین استان قرار می گیرد.
۶- جهت رفاه حال مردم عزیز در ایامی از سال که با پدیده های مخرب جوی مواجه هستیم جلسات متعددی با ستاد حوادث ، مدیریت بحران استان برگزار می گردد که درآن با توجه به پدیده های پیش بینی شده تمهیدات لازم در خصوص رفاه حال مسافرین و حفاظت از جان و مال مردم انجام می شود
تاریخ ایجاد: 1399/09/29 (13:38:18)
تعداد بازدید: 28